Türkiye’nin 2024 Dijital İtibar Şampiyonları açıklandı

DİR100, Dijital İtibar Şampiyonlarını Açıkladı!

Dijital pazarlama ve iletişim alanında önde gelen bir referans kaynağı haline gelen DİR100, bu yıl da dijital platformlarda en çok konuşulan markaları belirledi. Ancak, markaların sadece ne kadar konuşulduğuna değil, aynı zamanda nasıl konuşulduğuna odaklanarak, dijital itibarın niteliğine vurgu yaptı.

Analizler Sonucunda 51 Milyon Dijital İçerik İncelendi

Sosyal medya platformları, haber siteleri, bloglar ve forumlardan toplanan toplam 47,6 milyon sosyal medya içeriği ile 4,2 milyon web verisi, monitoring programları ve yapay zeka destekli analiz sistemleri ile detaylı bir şekilde incelendi. Bu süreç, markaların yanı sıra sektörlerin dijital performansını da kapsamlı bir şekilde değerlendirme fırsatı sundu. Özellikle, e-ticaret, enerji, havayolu taşımacılığı, dijital yayıncılık ve telekomünikasyon sektörleri dijital platformlarda güçlü varlıklarını ortaya koydu.

Dijitalde Kriz Uyarısı: Negatif Algılama Yönetimi Kritik Rol Oynuyor

DİR100 Raporuna göre, negatif konuşma oranlarına göre sıralanan ilk 10 marka içinde %59 ile Dicle Elektrik, %56 ile Trendyol ve %49 ile Temu ve Köfteci Yusuf dikkat çekti. Bu markalar, geniş bir sektör yelpazesinde yer almasına rağmen, olumsuz dijital algıya maruz kalarak erişim oranlarına rağmen itibar kaybına uğradılar.

DİR100, Stratejik Bir İşaret

18.45 İletişim Ajansı Genel Müdürü Rasim Gürgen, “Markalar artık sadece ürünleri ve hizmetleriyle değil, dijital platformlardaki varlıklarıyla da dikkat çekiyor. DİR100, bu gerçeği vurgulayan ve sektöre değer katan bir stratejik rehber haline geldi” dedi.

Dijital itibarını aktif bir biçimde işleyen markalar, tüketicilerle olduğu kadar yatırımcılar ve iş ortaklarıyla olan ilişkilerinde de büyük avantaj elde etmektedir. Bu nedenle DİR100, kurumlara dijital itibar yönetiminde önemli bir yol gösterici olmaya devam ediyor.

DİR100 2024 Raporunu İncelemek İçin:

https://rapor.1845.com.tr/dir2024/

Related Posts

Next Sosyal’den 1 milyonuncu kullanıcı için hediye kampanyası

TEKNOFEST Yönetim Kurulu Başkanı Selçuk Bayraktar, Türkiye’nin yeni sosyal medya platformu Next Sosyal’in, 1 milyonuncu kullanıcıya yaklaştığını açıkladı.

iPhone 17 Pro, daha iyi telefon görüşmesi için antenlerin yerini değiştirecek

Görünüşe göre, iPhone 17 Pro modeliyle birlikte telefon aramaları sırasında yaşanan bağlantı sorunlarını ortadan kaldıracak önemli bir yenilik gelebilir.

Otomotiv devi 2023-2025 model 103 bin aracını geri çağırdı

Otomotiv sektörünün önde gelen markalarından Ford, 103 bin aracını ABD’de geri aks cıvatası nedeniyle geri çağırdı.

Tesla Cybertruck, ikinci elde “çakıldı”

Tesla araçlarını satın alıp Instagram’dan otonom sürüş hikayeleri atarak eğlenenler yeni bir krizle karşı karşıya. Araçlarını ikinci elde satmakta zorlanıyorlar. Krizin öncüsü ise Cybertruck kamyonetleri!

Yapay zeka Spotify’da kontrolü ele geçiriyor: Müzik artık eskisi gibi değil!

Spotify’ın yapay zeka destekli algoritmaları, müzik dinleme alışkanlıklarımızı tamamen değiştirse de, bu dönüşüm insanlığın duygusal bağlarını zayıflatıyor ve sanatçıların emeğini yok sayıyor. Müzik artık sadece bir deneyim değil, yapay zeka hesaplarına teslim edilen bir sürece dönüşüyor.

Füsun Sarp Nebil, Next Sosyal ve Next Mesajlaşma’yı değerlendirdi: Trump usulü, kendi sosyal medyalarını kurmaya özenmişler ama yine yerli ve millî değil

Füsun Sarp Nebil, Next Sosyal ve Next Mesajlaşma’yı değerlendirdi: Trump usulü, kendi sosyal medyalarını kurmaya özenmişler ama yine yerli ve millî değil